het weer in eelde

weer Eelde

dinsdag 18 oktober 2011

washand her ontdekt

Ik was vanmorgen aan het werk gewest buiten en moest daarna naar de stad met de kids maar door het werk was ik bezweet.
Ik dacht hop even snel onder de douche.
deed de kraan open en bemerkte dat er al heel wat liters aan het doorstromen waren. Ik dacht.
Stop ..... waar ben ik mee bezig.
Draaide de kraan dicht en ging opzoek naar een washand.
Met wat zeep en een washand heb ik me gewassen en ik denk dat ik nog geen 2 liter water heb verbruikt terwijl een gemiddelde douche 50 liter water gebruikt. Ook het water hoefde niet echt warm te zijn omdat je dat toch niet echt voelt op je lichaam naar mijn idee dus het zorgde ook weer voor minder warm water verbruik.
Al met al vond ik het wel een opsteker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten