het weer in eelde

weer Eelde

vrijdag 28 oktober 2011

al vast begonnen met verpoten

vanavond ben ik nog begonnen met het verpoten van een aantal planten. Het ging op de lavas, mint en thijm. Deze planten hebben hun nieuwe stek gevonden in de nieuwe kruiden tuin.
Tevens heb ik er maar een kruid waarvan ik even niet op de naam kan komen en de salie er maar uit gehaalt omdat ik daar toch niets mee doe.
Ik heb dat vanavond gedaan omdat het nu nog een dalende maan is en het vandaag een blad dag was.
Hierdoor is weer een stuk grond vrijgekomen waar weer wat anders moet staan.

Maandag is het een worteldag en ga ik de knoflook planten.
Ik heb geen foto's meer gemaakt want daar was het al te donker voor maar ik zal dat van het weekend doen zodat jullie kunnen zien wat er aan de hand is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten