het weer in eelde

weer Eelde

dinsdag 18 oktober 2011

solar buiten lamp

Ik was in de garage op zoek naar een lange brede boor voor mijn hamerslag boormachine omdat ik gaten in de vloer van mijn huis wilde maken om er netwerk aansluitingen te gaan maken zodat ik het wifi netwerk uit kan zetten. Ik heb namelijk een xs4all wifi netwerk en die is nog al krachtig dus het uitzetten kan dus geen kwaad.
Maar gezien dat mijn garage nog niet het toonbeeld van netheid is was ik dus druk op zoek en vond de boor niet. Maar wat wel.....

Een tijd geleden had ik een solar buitenlamp gekocht.
Het is een lamp die je door middel van zonne energie oplaad en die een bewegings melder heeft zodat hij aan gaat op het moment dat het moet.
Dat betekend dus dat die halogeen lamp die bij mij aan de buitenpui hangt weg kan en dat scheelt ook weer stroom.
Hij hangt er nog wel want volgens de handleiding moet ik eerst de solar lamp 3 dagen aan de lading zetten voordat ik hem gebruiken kan.

Het zonnepaneeltje is op het zuiden onder een hoek van 36 graden geinstalleerd.

Dit is nog de oude die dus vervangen gaat worden als de nieuwe vol geladen is

Ik ben dus erg benieuwd hoe de nieuwe lamp het gaat doen.
Ik laat het van me horen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten