het weer in eelde

weer Eelde

donderdag 13 september 2012

Goede voeding, goede ogen

Ik ben vandaag bij de opticien geweest omdat ik het idee had dat ik geen bril meer nodig zou hebben.
Je herkend dit soort dingen misschien wel eens bij je zelf.
Je denkt dat het ene moment het veel beter gaat als het andere moment.
Maar vandaag heb ik besloten na dat ik bijna 3 maanden mijn bril had afgelegd om toch maar eens naar mijn eigen opticien te gaan.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik de afgelopen periode nog verder ben gegaan met het kijken naar mijn voeding.
Zo ben ik meer rauw gaan eten en ook minder.

Maar ik was dus bij de opticien en hij nam een oogtest bij me af.
En omdat ik altijd bij hem kwam stonden al mijn gegevens in de computer.
Mijn ene oog had bij de laatste test een waarde van 0,75 en was nu naar 0,25 gegaan en mijn andere oog was van 0,50 naar 0,00 gegaan.

Ik was blij en hij was verbaast.
DUS WEER EENS HET BEWIJS DAT GOEDE GEZONDE VOEDING GOED IS VOOR JE LICHAAM

1 opmerking:

  1. Zeker weten! Na een operatie kreeg ik erge last van droge ogen. Moe was ik altijd al. Het roer omgegooid; geen suiker, geen e-nummers, zo puur mogelijk eten; hoofdzakelijk rauwe groenten en rauwe groentesappen, vers fruit, extra vierge olijfolie, geweekte noten, zaden en pitten. Wat extra lecithine en kiezelzuur. Soms een haring of een paar eieren. Weinig vlees. In de winter wat extra vitamines. Resultaat; ik voel me weer top! En de droge ogen die ik al enkele jaren had zijn verleden tijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire berichten