het weer in eelde

weer Eelde

dinsdag 4 september 2012

koken in een koelkast

Voor de camping heb ik een koelkast die natuurlijk niet zo groot is maar ik zat ook al een tijd te denken over het maken van een hooikist.
Na de vakantie viel het kwartje bij me en dacht ik.
Dat wordt mijn hooikist want die koelkast is op zich goed geïsoleerd en ik gebruik hem toch alleen maar 2 weken in het jaar.
Dus vandaag heb ik hem schoon gemaakt van de vakantie en op de tafel onder de overkapping neer gezet.
Op de bodem een laag stro.
De aardappelen in een pan gedaan en op de het vuur aan de kook gemaakt en toen in de kist gedaan en verder op gevuld met stro.

ongeveer 45 minuten daar in laten staan en gaar waren de aardappelen.
Heerlijk weer iets gevonden om nog minder energie te gebruiken en de kist is wel zo groot dat ik er 2 normale pannen in kan zetten.

Dit is hem dan de koelkast van de vakantie en de binnen maten zijn 45 lang 32 breed en 35 diep.

zo staat de pan er in maar ik kan er wel twee in kwijt

moet wel zeggen dat ik de aardappelen met ruim water heb op gezet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Populaire berichten